De Servicedesk van HIG Building Solutions is het centrale punt voor de uitvoering en coördinatie van alle service werkzaamheden. Wij voeren servicewerkzaamheden uit op het gebied van:
De servicewerkzaamheden bestaan uit:
Bij HIG Building Solutions bent u verzekerd van deskundige adviseurs die u de best passende oplossing kunnen adviseren, persoonlijk contact en een Servicedesk met ervaren specialisten.
Openingstijden
Van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 16:30 uur staat onze Servicedesk voor u klaar. Buiten deze openingstijden wordt u doorgeschakeld naar onze Storingsdesk. Hier kunt u uw persoonlijke PIN-code invoeren.
Contactformulier
Wilt u meer weten over onze Servicedesk of andere Support gerelateerde onderdelen; Neem contact op met Alex voor meer informatie. Zij vertellen u graag wat HIG Building Solutions op dit gebied voor u kan betekenen. Door onderstaand formulier in te vullen, wordt wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen door een Servicedeskmedewerker..
Direct contact met onze Servicedesk:
Remote support: