René du Bois
Manager Servicedesk
De werkzaamheden variëren van het beheren en onderhouden van grote aantallen verkeersmonitoring- en registratiesystemen tot het verhelpen van storingen aan complexe tunnelsystemen. De coördinatie en planning van de werkzaamheden wordt verzorgd door een enthousiast en deskundig team op de Servicedesk en de uitvoering van de werkzaamheden door onze technisch specialisten, de Field Engineers.
Een verzameling verkeersmonitoring systemen wordt een meetnet genoemd. Na de realisatie fase, het installeren en in bedrijfstellen van de monitoringsystemen, komt de Servicedesk in beeld voor de beheerfase. De Servicedesk zorgt dagelijks met het team dat de beschikbaarheid van de monitoring systemen optimaal is. Het (realtime) leveren van verkeersdata en rapportages en het verhelpen van storingen wordt conform de overeengekomen afspraken met de opdrachtgever uitgevoerd.
De Servicedesk verzorgt ook het onderhoud aan diverse producten en systemen. Preventief onderhoud wordt vakkundig uitgevoerd en afgesloten met een rapportage over de status van het systeem en een advies voor onderhoud op korte en lange termijn. Het belang van een goed en veilig werkend systeem staat voorop bij de Servicedesk. De Servicedesk is daarom 24/7 bereikbaar en staan onze Field Engineers tot uw dienst om storingen te verhelpen.
Vanzelfsprekend kunt u defecte producten aanbieden bij de Servicedesk. Wanneer u het defect product per e-mail of telefonisch bij de Servicedesk aanmeldt ontvangt u een ticket nummer. Na ontvangst door de Servicedesk wordt het product door onze technische dienst onderzocht. Na akkoord van de klant wordt het product hersteld.
De Servicedesk van HIG is het centrale punt voor de uitvoering en coördinatie van alle service werkzaamheden aan onze producten en systemen.
De servicedesk is geopend op werkdagen, maandag t/m vrijdag 08:00 – 17:00. Contractklanten kunnen ook na kantoortijden in contact komen met de servicedesk.
Klipperaak 101
2411 ND Bodegraven
Tel Servicedesk: 088 622 7500
Mail Servicedesk: trafficservice@hig.nl
Voor niet-dringende supportvragen kunt u gebruik maken van ons contactformulier. Vul hieronder uw gegevens en vraag in, wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen een antwoord te geven.
Wilt u direct in contact komen met onze Traffic Systems
servicedesk? Hieronder vindt u de contactgegevens.