• Ons verhaal
  • Vacatures
  • Contact
  • Building Solutions
  • Traffic Systems
  • Building Solutions
    • Elektrotechniek
    • Netwerkinfrastructuur & Datacenters
    • IT & Communicatie
    • Beveiliging
  • Traffic Systems
    • Monitoring & registratie
    • Handhaving & Opsporing
      • Mobiele ANPR
      • Statische ANPR
    • Tunnelsystemen
    • VRI & OVL & DVM
    • Service & Support
    • Nieuws HTS
  • Ons Verhaal
  • Dynamiek
  • Contact
  • Vacatures
Elektrotechniek
  • Gebouwautomatisering
  • Exclusieve woningbouw
  • Verlichtingstechniek
  • Inspecties & Keuringen
  • Paneelbouw
  • Industriële Automatisering
  • Tuinbouw
Netwerkinfrastructuur & Datacenters
  • Datacenters
  • Netwerkinfrastructuur
  • Noodstroomvoorzieningen
  • Infrastructuur management
IT & Communicatie
  • Networking
  • Wi-Fi & Wireless survey
Beveiliging
  • Toegangscontrole
  • Camerasystemen
  • Brandmelding & Ontruiming
Monitoring & registratie
  • Verkeerstellers
  • Verkeersonderzoek
  • Fietssystemen
  • Snelheidsdisplays
  • Dynamische aslastmeting
Handhaving & Opsporing
  • Mobiele ANPR
  • Statische ANPR
Tunnelsystemen
  • Tunnelveiligheid
  • SOS & SOS-tel
  • Hoogtedetectie
  • Tunnelsignaalgevers
VRI & OVL & DVM
  • Openbare verlichting
  • Verkeersregelinstallaties
  • Dynamisch Verkeersmanagement
Lusdetectie
  • Zagen van detectielussen
Service & Support
U bent hier: Traffic Systems Service & Support
  • Adresgegevens
  • Traffic Systems

Service en support Traffic Systems

De werkzaamheden variëren van het beheren en onderhouden van grote aantallen verkeersmonitoring- en registratiesystemen tot het verhelpen van storingen aan complexe tunnelsystemen.  De coördinatie en planning van de werkzaamheden wordt verzorgd door een enthousiast en deskundig team op de Servicedesk en de uitvoering van de werkzaamheden door onze technisch specialisten, de Field Engineers.

Meetnet

Een verzameling verkeersmonitoring systemen wordt een meetnet genoemd. Na de realisatie fase, het installeren en in bedrijfstellen van de monitoringsystemen, komt de Servicedesk in beeld voor de beheerfase. De Servicedesk zorgt dagelijks met het team dat de beschikbaarheid van de monitoring systemen optimaal is. Het (realtime) leveren van verkeersdata en rapportages en het verhelpen van storingen wordt conform de overeengekomen afspraken met de opdrachtgever uitgevoerd.

Onderhoud

De Servicedesk verzorgt ook het onderhoud aan diverse producten en systemen. Preventief onderhoud wordt vakkundig uitgevoerd en afgesloten met een rapportage over de status van het systeem en een advies voor onderhoud op korte en lange termijn.  Het belang van een goed en veilig werkend systeem staat voorop bij de Servicedesk. De Servicedesk is daarom 24/7 bereikbaar en staan onze Field Engineers tot uw dienst om storingen te verhelpen.

Technische dienst (reparaties)

Vanzelfsprekend kunt u defecte producten aanbieden bij de Servicedesk. Wanneer u het defect product per e-mail of telefonisch bij de Servicedesk aanmeldt ontvangt u een ticket nummer. Na ontvangst door de Servicedesk wordt het product door onze technische dienst onderzocht. Na akkoord van de klant wordt het product hersteld.

De Servicedesk van HIG is het centrale punt voor de uitvoering en coördinatie van alle service werkzaamheden aan onze producten en systemen.

Openingstijden

De servicedesk is geopend op werkdagen, maandag t/m vrijdag 08:00 – 17:00. Contractklanten kunnen ook na kantoortijden in contact komen met de servicedesk. 

Contactgegevens

Klipperaak 101
2411 ND Bodegraven

Tel Servicedesk:  088 622 7500
Mail Servicedesk:  trafficservice@hig.nl

Contactformulier

Voor niet-dringende supportvragen kunt u gebruik maken van ons contactformulier. Vul hieronder uw gegevens en vraag in, wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen een antwoord te geven.

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.

Onze Servicedesk

Wilt u direct in contact komen met onze Traffic Systems
servicedesk? Hieronder vindt u de contactgegevens.

René du Bois
René du Bois

Manager Servicedesk

+ 31 88 6227500
trafficservice@hig.nl

Paul Scholten
Paul Scholten

Servicedesk medewerker

+ 31 88 6227500
trafficservice@hig.nl

© HIG, alle rechten

  • Disclaimer
  • Cookies
  • Sitemap
  • Algemene Voorwaarden