• Service & Support
  • Nieuws
  • Ons verhaal
  • Vacatures
  • Contact
  • Projecten

Building Solutions

  • Building Solutions
    • Elektrotechniek
    • Netwerkinfrastructuur & Datacenters
    • IT & Communicatie
    • Beveiliging
  • Traffic Systems
    • Monitoring & registratie
    • Handhaving & Opsporing
      • Mobiele ANPR
      • Statische ANPR
    • Tunnelsystemen
    • VRI & OVL & DVM
    • Service & Support
    • Nieuws HTS
  • Ons Verhaal
  • Dynamiek
  • Contact
  • Vacatures
Elektrotechniek
  • Gebouwautomatisering
  • Exclusieve woningbouw
  • Verlichtingstechniek
  • Inspecties & Keuringen
  • Paneelbouw
  • Industriële Automatisering
  • Tuinbouw
Netwerkinfrastructuur & Datacenters
  • Datacenters
  • Netwerkinfrastructuur
  • Noodstroomvoorzieningen
  • Infrastructuur management
IT & Communicatie
  • Networking
  • Wi-Fi & Wireless survey
Beveiliging
  • Toegangscontrole
  • Camerasystemen
  • Brandmelding & Ontruiming
U bent hier: Building Solutions Projecten Optimale bereikbaarheid voor woningcorporatie Wooninc.

Optimale bereikbaarheid dankzij slimme communicatieoplossing

Bij woningcorporatie Wooninc. in Eindhoven komen dagelijks véél telefoontjes binnen. Om een indruk te geven: de eerste zes maanden van 2016 waren het er al 18.826.

De meeste bellers zijn huurders of woningzoekenden: Wooninc. houdt zich namelijk vooral bezig met de verhuur van betaalbare woningen aan met name ouderen en jongeren, in Eindhoven en omgeving. En als zij dan naar Wooninc. bellen, is dat bijna altijd met een vraag: ‘Hoe werkt de loting voor een huurhuis?’, ‘Ik heb geen internet, hoe schrijf ik mij dan in?’, ‘Is er huurtoeslag mogelijk met mijn inkomen?’ ‘Help, mijn dakgoot is lek! Wat moet ik doen?’

Als je per dag zo veel telefoontjes, zo veel vragen over uiteenlopende onderwerpen krijgt, dan is het prettig als die vragen zo snel mogelijk bij de juiste personen terechtkomen. Om dat zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen, ging Willem Weghorst, ICT manager bij Wooninc., ruim een jaar geleden om de tafel met HIG. Gekeken werd hoe het callcenter van Wooninc. zo effectief mogelijk ingericht en ingezet kon worden. 

 

Lees hier het volledige interview door Monique Nelis in de uitgave van Dynamiek

Impressie van de werkzaamheden

Contact opnemen of een offerte aanvragen? Wij staan voor u klaar!

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. U krijgt binnen één werkdag een reactie van onze specialist.

Algemene contactgegevens

huis

Klipperaak 101
2411 ND Bodegraven
Tel. +31 (0) 88 622 74 44

Support nodig? Onze service en support afdeling zit 24/7 voor u klaar

© HIG, alle rechten

  • Disclaimer
  • Cookies
  • Sitemap
  • Algemene Voorwaarden