• Service & Support
  • Nieuws & projecten
  • Ons verhaal
  • Vacatures
  • Contact

Building Solutions

  • Building Solutions
    • Elektrotechniek
    • Netwerkinfrastructuur & Datacenters
    • IT & Communicatie
    • Beveiliging
  • Traffic Systems
    • Monitoring & registratie
    • Handhaving & Opsporing
      • Mobiele ANPR
      • Statische ANPR
    • Tunnelsystemen
    • UAV - gc & BVP aanbestedingen
    • Toegangstechniek
    • Detectie & signalering
    • Service & Support
    • Nieuws HTS
  • Ons Verhaal
  • Dynamiek
  • Contact
Elektrotechniek
  • Gebouwautomatisering
  • Exclusieve woningbouw
  • Verlichtingstechniek
  • Inspecties & Keuringen
  • Paneelbouw
  • Industriële Automatisering
  • Tuinbouw
Netwerkinfrastructuur & Datacenters
  • Datacenters
  • Netwerkinfrastructuur
  • Noodstroomvoorzieningen
  • Infrastructuur management
IT & Communicatie
  • Networking
  • Wi-Fi & Wireless survey
Beveiliging
  • Inbraakbeveiliging
  • Toegangscontrole
  • Camerasystemen
  • Brandmelding & Ontruiming
U bent hier: Building Solutions Projecten Optimale bereikbaarheid voor woningcorporatie Wooninc.

Optimale bereikbaarheid dankzij slimme communicatieoplossing

Bij woningcorporatie Wooninc. in Eindhoven komen dagelijks véél telefoontjes binnen. Om een indruk te geven: de eerste zes maanden van 2016 waren het er al 18.826.

De meeste bellers zijn huurders of woningzoekenden: Wooninc. houdt zich namelijk vooral bezig met de verhuur van betaalbare woningen aan met name ouderen en jongeren, in Eindhoven en omgeving. En als zij dan naar Wooninc. bellen, is dat bijna altijd met een vraag: ‘Hoe werkt de loting voor een huurhuis?’, ‘Ik heb geen internet, hoe schrijf ik mij dan in?’, ‘Is er huurtoeslag mogelijk met mijn inkomen?’ ‘Help, mijn dakgoot is lek! Wat moet ik doen?’

Als je per dag zo veel telefoontjes, zo veel vragen over uiteenlopende onderwerpen krijgt, dan is het prettig als die vragen zo snel mogelijk bij de juiste personen terechtkomen. Om dat zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen, ging Willem Weghorst, ICT manager bij Wooninc., ruim een jaar geleden om de tafel met HIG. Gekeken werd hoe het callcenter van Wooninc. zo effectief mogelijk ingericht en ingezet kon worden. 

 

Lees hier het volledige interview door Monique Nelis in de uitgave van Dynamiek

Impressie van de werkzaamheden

Vragen over dit project? Ik vertel u graag meer!

Joost Schaap

Senior Accountmanager

+ 31 886227648
j.schaap@hig.nl

Support nodig? Onze service en support afdeling zit 24/7 voor u klaar

© HIG, alle rechten

  • Disclaimer
  • Cookies
  • Sitemap
  • Algemene Voorwaarden