SROI (Social Return on Investment) gaat een steeds belangrijkere rol spelen binnen HTS.
SROI is primair bedoeld om personen met een afstand tot de arbeidsmarkt meer kansen te geven op werk en/of ontwikkelingsmogelijkheden te bieden.
Detectiesystemen zijn van groot belang voor de doorstroming van het verkeer. Afhankelijk van de specifieke verkeerssituatie bepalen wij welke technieken en methoden het meest geschikt zijn. Zo zetten wij lussen in om de hoeveelheid verkeer of de snelheid van het verkeer te meten. Maar zetten we bijvoorbeeld infrarood technologie in om de hoogte van vrachtwagens te detecteren. De plaatsing van detectiesystemen is altijd maatwerk: elke situatie en meting is immers anders.
Het uitgangspunt is voor ons altijd het vermijden van gevaarlijke situaties op de weg. Zo halen we te hoge vrachtwagens op tijd van de weg, signaleren we files op tijd en bevorderen we het veilig oversteken voor voetgangers.
SROI (Social Return on Investment) gaat een steeds belangrijkere rol spelen binnen HTS.
SROI is primair bedoeld om personen met een afstand tot de arbeidsmarkt meer kansen te geven op werk en/of ontwikkelingsmogelijkheden te bieden.
Van knooppunt Galder tot aan knooppunt de Baars op de A58 is HH Publicus Lux de laatste weken hard aan het werk om de op – en afritten weer in het licht te zetten. De verouderde SOX is vervangen voor de nieuwe LED armaturen.
Incidenten met vrachtwagens hebben in de meeste gevallen een grote impact op de doorstroming. Met name de weggebruikers, overheidsinstanties en hulpdiensten ondervinden hier dan ook de negatieve gevolgen van. Vanwege die reden heeft Rijkswaterstaat de markt uitgedaagd en een aanbesteding uitgebracht voor het bedenken van een oplossing voor dit specifieke vraagstuk.